Dagmar Pecková o svých zkušenostech s menopauzou: Jak prožívala přechod?
EPIZODA 6. 11:09
Možná se s kamarádkami můžete bavit o tom, co vás v přechodu trápí. Jak jste se změnila. Ale kolik takových přiznání jste četla nebo slyšela od známých osobností? Jednou z mála, která se nebojí o menopauze mluvit, je operní pěvkyně Dagmar Pecková. Podívejte se na další díl pořadu Trable s menopauzou, který najdete v úvodu článku, kde vám prozradí, jak prožívala návaly a další těžkosti tohoto období.
Málokterá z nás se na menoupauzu těší, děsíme se, že už definitivně budeme neatraktivní, tlusté, zkrátka staré. Ale menopauza může být i nový začátek: začnete se třeba soustředit na své potřeby, přestanete se třeba trápit tím, zda se líbíte mužům. Najdete si čas na své koníčky. Hodně vám může pomoci sport. Mezi nimi třeba i hormonální jóga, která vás nejenom uklidní, ale může pomoci odstranit i fyzické obtíže. Pomoci mohou meditace, rituály. Jak? Podívejte se na video v úvodu článku, kde vám představíme hormonální jógu i rituály. A Dagmar Pecková vás inspiruje k tomu, abyste se menopauzy nebály.
Partnerem pořadu se stal Feminus, doplněk stravy z čistě přírodních látek bez jakýchkoliv hormonů. Když si na jejich stránkách přečtete zkušenosti reálných žen, které ho užívají, dojdete k závěru, že není třeba se příznaků menopauzy bát a že je lze opravdu ovlivnit. Zkušenosti s Feminusem najdete ZDE
Líbí se Vám tento článek?
Sdílejte ho nebo pošlete svým známým.
Objednat FEMINUS
Jednorázový nákup
Designové balení
19 Kč / den
Pravidelný měsíční odběr
- ✅ Balení na měsíc / zasílání každých 30 dnů
- ✅ Zrušení kdykoliv e-mailem nebo telefonicky
- ✅ Platba po doručení a doprava zdarma
- ✅ Ekologické balení
– kdykoliv zrušíte
16 Kč / den
Otázky a odpovědi
Mohlo by vás zajímat...
O nás
Naším cílem bylo vytvořit kvalitní produkt a služby okolo něj, které pomáhají dělat život lepší či jednodušší. Produkt, za který se nikdy nebudeme stydět a který budeme sami používat. Dali jsme si za cíl vytvářet dlouhodobé a hlavně spokojené zákazníky. Spokojenost kupujícího je vždy na prvním místě, protože víme, že nejlepší reklama je vždy pozitivní recenze či doporučení spokojeného zákazníka.