Nacházíte se zde: Úvod Blog Motivace / Osobní rozvoj Jak být přitažlivá v každém věku
Jak být přitažlivá v každém věku
Jaká je ta největší chyba, které se dopouštějí ženy po čtyřicítce? Starají se více o své blízké než o sebe? Nedodržují zásady správné výživy? Nesportují? Nesledují módní trendy? V některé z možností by se asi našla téměř každá žena. Chybou, která ubírá na kráse nejvíce, je ale to, když neumíme zestárnout.
Umět zestárnout je totiž opravdový kumšt! Se správným přístupem může být žena přitažlivá v každém věku. Musí si ale připustit, že už jí není dvacet a podle toho o sebe dbát.
Co dělat, abyste se i vy řadila mezi ženy, kterým by jejich věk hádal jen málokdo?
Pečujte o sebe
Věnujte svůj čas sama sobě. To je základ pro to, abyste krásně nejen vypadala, ale také se tak cítila. Vytvořte si každodenní rituál, který budete dodržovat.
Kůže ztrácí elasticitu, proto o ní pečujte ráno i večer. Vyzkoušejte krémy pro zralou pleť a hydratujte pokožku těla tělovými mléky, pleť pak bude pružnější a krásnější. Vyzkoušejte peelingy nebo pleťové masky, zajděte si do sauny, na masáž nebo k pedikérce.
Udělejte průvan v šatníku
Že je vám halenka, kterou jste si koupila před lety, pořád akorát? To je sice lichotivé, ale dnes už v ní asi příliš nezazáříte.
S přibývajícími roky je vhodné vybírat oblečení, které je nejen moderní, ale také vaši postavu trochu „poupraví“. I když si třeba držíte štíhlou linii, postava se spolu s věkem mění a je dobré některé proporce trochu schovat a jiné naopak zvýraznit.
Džíny s nízkým pasem vyměňte za vyšší, na bikiny rovnou zapomeňte a snažte se oblékat tak, aby nikde nic nepřebývalo. Nezapomínejte také na eleganci, pravá dáma k tomu, aby zaujala, nepotřebuje výstřih až k pupku.
To ale neznamená, že se máte oblékat usedle! Buďte sexy, zvýrazňujte své přednosti a nebojte se experimentovat. I poslední módní výstřelky vám mohou slušet.
Nepodceňujte podprsenku
Část ženského těla, na které se nejvíce projevuje stárnutí, jsou ňadra. Záleží i na velikosti, nakonec si ale původní pevnost a tvar neudrží žádná prsa.
Prsa by měla mít dostatečnou podporu, nejen z estetického, ale také zdravotního hlediska. Při výběru podprsenky se nedívejte jen na vzhled, ale také vhodnou velikost a šířku ramínek.
Pořádně se vyspěte
Dostatek spánku přispívá nejen fyzickému a duševnímu zdraví, ale také ke kráse. Spánek navíc pomáhá udržet štíhlou linii. Spánkový hormon melatonin chrání organismus před působením volných radikálů a posiluje imunitu.
Ženy v období menopauzy často trápí poruchy spánku a noční pocení, i s tím se ale dá bojovat. V ložnici netopte, večer pořádně vyvětrejte a pořiďte si příjemné a pohodlné pyžamo. Už v odpoledních hodinách se vyhýbejte kofeinu a pálivým jídlům, které mohou noční návaly zhoršovat.
Cvičte!
Nezapomínejte na pravidelný pohyb, vaše tělo ho právě teď potřebuje jako sůl. I přes problémy spojené s věkem, jako jsou třeba bolavá záda nebo klouby, je lehké cvičení to nejlepší, co pro sebe můžete udělat.
Nemusíte do posilovny, stačí pravidelné procházky, projížďka na kole, práce na zahrádce nebo třeba jóga. Za vyzkoušení rozhodně stojí hormonální jóga, která pomáhá také od nepříjemných projevů menopauzy.
Odměnou vám bude nejen pevnější postava, ale také lepší kondice i nálada. Endorfiny totiž působí v každém věku.
Mějte krásný úsměv
Úsměv sluší každému, je známkou spokojenosti a pozitivního myšlení. Ke krásnému úsměvu je ale potřeba zdravý chrup. To, že si máte pravidelně čistit zuby, snad ani nemusíme zmiňovat. Chodíte ale pravidelně k zubaři?
S věkem ztrácí kondici také naše zuby a dásně. I když spojitost není na první pohled zřejmá, problémy s dásněmi mohou ve vyšším věku představovat větší riziko srdečních komplikací.
Ženský úsměv je mocné afrodisiakum. Muži mají rádi, když se smějeme a jejich ego stoupá, když nás dokážou rozesmát. Nezapomínejte na to!
Buďte sebevědomá
Jak bychom se mohli líbit našemu okolí, když se nelíbíme samy sobě? Atraktivitu významně ovlivňuje právě sebevědomí. Pokud jej chcete zvýšit, budete muset změnit i způsob myšlení.
Nepřemýšlejte o tom, co se vám na sobě nelíbí a co se vám nepovedlo, ale zaměřte se na své přednosti, úspěchy a dobré vlastnosti.
Poznejte sebe sama
Jaké jsou vaše silné a slabé stránky? Jaké jsou vaše cíle? Plníte si své sny? Co vás posouvá vpřed? Odpovědi na tyto otázky vám pomohou uspět.
Věci jako osobní rozvoj, zdokonalování se nebo sebevzdělání neberte na lehkou váhu. Pracujte na sobě a od nikoho si nenechte vzít své sny a ambice.
Ženy s vlastním názorem jsou pro muže mnohem přitažlivější.
Make-up, který sedne
Se šminkami je to stejné jako s oblečením. To, co vám prokázalo dobrou službu na střední škole, už dnes nebude tou správnou volbou. Držte se hesla, že všeho moc škodí, křiklavé barvy vyměňte za méně výrazné a vyzkoušejte přirozený, ale upravený vzhled.
Vyzkoušejte nové značky a jemnější líčení.
Krátké vlasy nejsou nutnost!
Že má většina vašich vrstevnic krátké vlasy? Pokud máte ráda dlouhé lokny, rozhodně se jich spolu s věkem nemusíte vzdát! Uvědomte si ale, že vaše vlasy už nejsou tak odolné jako dřív a budou vyžadovat více péče.
Na druhou stranu je možná teď ta pravá chvíle zkusit trochu experimentovat, s délkou nebo třeba barvami.
Závěr
Mnoho žen kolem čtyřicítky přehodnocuje svůj život. Zkuste se i vy zamyslet nad tím, jak vypadáte, co jste dokázaly a jak vnímáte samy sebe.
Určitě přijdete na to, že i vy máte být na co hrdá. Možná si ale také přiznáte, že je čas na některé změny. Nebojte se jich! Ženy mohou být přitažlivé opravdu v každém věku!
Mohlo by vás zajímat...
Objednat FEMINUS
Jednorázový nákup
Balení na měsíc (60 tablet)
569 Kč za celé balení
Pravidelný měsíční odběr
Balení na měsíc (60 tablet) / zasílání každý měsíc
Doprava zdarma
Otázky a odpovědi
O nás
Naším cílem bylo vytvořit kvalitní produkt a služby okolo něj, které pomáhají dělat život lepší či jednodušší. Produkt, za který se nikdy nebudeme stydět a který budeme sami používat. Dali jsme si za cíl vytvářet dlouhodobé a hlavně spokojené zákazníky. Spokojenost kupujícího je vždy na prvním místě, protože víme, že nejlepší reklama je vždy pozitivní recenze či doporučení spokojeného zákazníka.