FEMINUS - příznaky menopauzy

PŘÍZNAKY MENOPAUZY:
KE KTERÉMU TYPU ŽEN PATŘÍTE?

Přechod jde zvládnout i bez obtíží a dokonce si jej můžete i užít.

I KDYŽ JE PRŮBĚH MENOPAUZY NAPROSTO INDIVIDUÁLNÍ,
S TROCHOU NADSÁZKY SE DÁ ŘÍCI, ŽE NĚCO Z NÁSLEDUJÍCÍHO VÁS JISTĚ POTKÁ:
nepravidelná menstruace, návaly horka, zadržování vody a s tím související přibývání na váze.
V noci pak extrémní pocení a problémy se spánkem. A sexuální život? Ztráta libida bývá jediným z nejčastějších příznaků.
Výsledkem všech symptomů je pak střídání nálad a celková podrážděnost.
Zjistěte, jak zvládnout přechod v pohodě a beze hormonální substituční terapie.

Jak, kdy a hlavně proč?

Menopauza je zcela přirozený stav, kdy dochází k útlumu funkce vaječníků. To má za následek snížení tvorby dvou důležitých hormonů: estrogenu a progesteronu. U každé z nás nastupuje v jinou dobu, ale každá dvacátá žena trpí předčasnou menopauzou, která přicházá již před třicítkou. Klimakterium však obvykle přichází mezi 48. a 55. rokem života a zpravidla trvá 2 až 5 let. Příchod menopauzy s jistotou poznáte buďto na základě krevních testů u vašeho gynekologa, nebo díky výsledkům testů prostřednictvím moči, které lze běžně dostat na trhu. Rychlý test si ale můžete udělat rovnou tady a teď.

Střední věk a sex

Krátký test: kolik z těchto příznaků na sobě pozorujete?

Ověřte si, zda na sobě dlouhodobě pozorujete alespoň dva z těchto příznaků a pak čtěte dál.


Nespavost

Plačtivost

Nepravidelná menstruace

Bolest hlavy

Návaly horka

Nadměrné pocení

Závratě

Brnění končetin

Bušení srdce

Bolest na hrudi

3 základní tipy pro ženy na udržení optimální hladiny estrogenu v přechodu

1. Hormonální jóga

Je výborné cvičení, které vrací hladiny hormonů do optimální rovnováhy a revitalizuje organismus. Cviky jsou seřazené tak, aby měly co největší účinek na hormonální systém. Využívá sestavy a znalosti různých druhů jógy a byla vyvinuta speciálně pro ženy. Pokud nemáte ve svém okolí možnost navštěvovat lekce hormonální jógy, vyzkoušejte online cvičení, dostupné i v českém jazyce.

Hormonální jóga

2. přírodní doplňky stravy

Zajímavé je, že třeba v ženy v Asii se s přechodovými potížemi mnohdy vůbec nesetkají.  Čínská medicína nepoužívá hormonální terapie, ale bylinky, cvičení a masáže. Největší důraz klade samozřejmě na prevenci. Pro optimalizaci hladiny estrogenu a zmírnění přechodových potíží využívá především: macu peruánskou,  indický ženšen, kotvičník zemní a anděliku čínskou.

Doplňky stravy

3. změna stravy

Jednoduchý vzorec na zapamatování zní: 5 dávek denně s časovým odstupem 2 až 3 hodin. Vaše tělo vám bude vděčné zejména za přísun mořských ryb, luštěnin a za studena lisovaných olejů. Pokud jíte maso, pak si připravujte hlavně králičí a krůtí. Schopnost metabolismu spalovat se s věkem postupně snižuje, proto je dobré, když si hlídáte zkonzumované kalorie a vyhýbáte se cukrovinkám, alkoholu a smaženým jídlům.

Zelenina, losos
Logo FEMINUS
Feminus krabička

Udržte optimální hladinu estrogenu
díky českému doplňku stravy.

Díky pečlivě vybranému přírodnímu složení se FEMINUS i bez chemie a hormonů stal nejsilnějším doplňkem stravy na českém trhu. FEMINUS teď můžete vyzkoušet s dopravou zdarma po celé republice.
Vyzkouším FEMINUS

FEMINUS a vaše zkušenosti