3 rychlé tipy pro zlepšení spánku v menopauze

1. Zkuste Indický ženšen

Indický ženšen nebo též Ašvaganda působí na nespavost a odbourání stresu. Exkrakt z Ašvagandy pomáhá odbourat vypětí organismu a únavu. Ašvaganda dokáže efektivně poruchy spánku řešit a podporuje dlouhý, nepřerušovaný spánek. Extrakt z ženšenu je součástí doplňku stravy FEMINUS.

Ašvaganda Feminus

2. Větrejte v ložnici

Základ, který paradoxně málo lidí dodržuje. Víte, že před spaním je dobré místnost pořádně vyvětrat a usínat při čerstvém vzduchu? Pro kvalitnější spánek je to nutnost. Zkuste před spaním pořádně vyvětrat už dnes a uvidíte, jak se vám bude usínat.

Větrání přispívá k lepšímu spánku

3. Dbejte na režim usínání, vstávání a vyhněte se elektronice před spaním

Vstávání a usínání ve stejný čas dává tělu pravidelný rytmus a udrží naše fyziologické hodiny v rovnováze. Pro noční spánek je lepší, když se vyhneme odpočinku a krátkému spánku přes den - například po práci. Pokud své tělo přes den unavíme a vyčerpáme, bude o to víc potřebovat v noci regenerovat. Před spaním je doporučováno nebýt vystavován modrému světlu z obrazovek mobilního telefonu, televize, ani osvětlení. Pokud můžete, večer utlumte světlo na minimum a raději zvolte příjemnější ambientní osvětlení.

Objednat FEMINUS, který obsahuje extrakt z Ašvagandy

Balení na měsíc (60 tablet)

Balení na měsíc (60 tablet)

Doprava zdarma

Doprava zdarma

Garance spokojenosti nebo vrácení peněz

Garance spokojenosti nebo vrácení peněz

Jednorázový nákup

Balení na měsíc (60 tablet)

Jednorázový nákup
Jednorázový nákup
569 Kč za celé balení

Pravidelný měsíční odběr

Balení na měsíc (60 tablet) / zasílání každý měsíc
Doprava zdarma

Jednorázový nákup
Pravidelně přímo do schránky – kdykoliv zrušíte
569 Kč 494 Kč za celé balení Každý měsíc ušetříte 75 Kč
Nahoru